Responsabilii brandului Evian i-au cerut celebrului designer francez să deseneze o sticlă specială pentru apa care va fi comercializată de Revelion, recipientul realizat fiind licitat în avanpremieră pe eBay, la preţul de 50 de dolari. Recipientul nu şi-a găsit încă un cumpărător, însă compania speră că ediţia specială de Revelion a apei Evian, în cantitate limitată şi ambalată în sticla realizată de Christian Lacroix, va fi un succes.
Evian a început lansarea de serii speciale o dată cu Jocurile Olimpice de la Albertville, din anul 1992 şi publicul aşteaptă de atunci, în fiecare an, seria limitată, apărînd, astfel, în mod firesc şi colecţionari. Existenţa colecţionarilor este vizibilă pe forumurile online şi în vînzări. Preţurile ediţiilor speciale nu ajung la sume extraordinare, însă produsele în ediţie limitată reuşesc să sporească loialitatea consumatorilor faţă de brand. Sticlele în ediţie limitată, atunci cînd nu ajung la colecţionari, sînt păstrate de consumatori pentru mesele festive.
Realizarea ediţiei speciale de anul acesta a fost un lucru extrem de discutat de responsabilii companiei, iar brief-ul care i-a fost dat lui Christian Lacroix nu includea decît o singură indicaţie şi anume ca sticla pe care o va desena să poată fi realizată industrial. Un risc cu care s-a confruntat Evian, încredinţîndu-i lui Lacroix sarcina de realizare a sticlei, a fost ca faima designerului să o strivească pe cea a brandului de apă minerală. Colaborarea Evian cu Lacroix va fi, fără îndoială, debutul unei serii de proiecte realizate de brand împreună cu diverşi designeri. Pe lîngă ediţia limitată de Revelion, Evian i-a cerut designerului să creeze o sticlă «haute couture», realizată manual, în serie extrem de limitată, ce va fi vîndută cu 5.000 de euro, încasările urmînd să fie donate unor cauze caritabile.