Reţelele de socializare au milioane de utilizatori în toată lumea, printre care şi Agenţia Centrală de Informaţii a SUA. Pentru a trezi interesul utilizatorilor Twitter, CIA s-a avântat serios în lumea reţelelor de socializare, fiind deosebit de activă pe Twitter, prin glume şi postări haioase, invitaţii la sediul Agenţiei pentru un „selfie“ sau discuţii despre rapperul Tupac Shakur.
Una dintre cele mai recente postări pe contul agenţiei oferă răspunsuri la cele mai interesante cinci întrebări adresate CIA de alţi utilizatori de Twitter. Un utilizator a întrebat dacă CIA ştie unde se află rapperul Tupac Shakur. Răspunsul primit a reuşit să fie vag, făcând abstracţie de faptul că rapperul este mort din 1996: „Nu, nu ştim unde se află Tupac Shakur”. Celebra actriţă Ellen DeGeneres, gazda emisiunii „The Ellen Show”, a intrat de asemenea în această conversaţie, întrebând dacă cei de la CIA au urmărit ultima sa emisiune. Răspunsul primit a fost negativ, dar vedeta de televiziune a fost invitată la sediul CIA, pentru un „selfie“. Un utilizator a întrebat dacă Agenţia a folosit avionul strategic de recunoaştere SR 71 Blackbird în timpul misiunilor, însă cei de la CIA au răspuns că aparatul produs special pentru ei de Lockheed Corporation, A-12 Oxcart, zbura la o altitudine mai mare şi era mai rapid decât SR 71 Blackbird. A-12 Oxcart a fost folosit în perioada 1963-1968. Un alt utilizator pus pe glume s-a plâns că şi-a uitat o parolă şi a rugat CIA să i-o trimită printr-un mesaj privat. „Ne pare rău, dar nu cunoaştem parola dumneavoastră, aşa că nu puteam să v-o trimitem”, a venit răspunsul CIA. De altfel, singurul răspuns pozitiv oferit de CIA este cel referitor la angajările de personal. „Da, facem angajări”, conform tweet-ului însoţit de un link către pagina agenţiei dedicată oportunităţilor de carieră.
În urmă cu o lună, CIA şi-a făcut cont pe Twitter, stârnind amuzamentul utilizatorilor reţelei încă de la prima postare: „Nu putem confirma, dar nici nega că acesta este primul nostru tweet”, postarea fiind redistribuită de peste 300.000 de ori.