După ce şi-a împrumutat imaginea şi a defilat pentru marii designeri timp de peste două decenii, fotomodelul german a decis că este pregătit să îşi creeze propriul brand în modă, care va include poşete şi articole vestimentare fabricate din caşmir. În vârstă de 39 de ani, Claudia Schiffer doreşte să ofere vieţii sale o nouă direcţie şi a început deja să caute parteneri care să o sprijine în lansarea unui brand propriu. “Mi-ar plăcea să creez propriile mele colecţii. Vreau ca brandul meu să fie clasic şi nedemodat, cu o notă de sensibilitate”, a declarat celebrul manechin german în timpul unei conferinţe de presă, organizată de “International Herald Tribune” la Berlin.
Multe alte celebrităţi şi-au lansat propriile linii vestimentare şi diverse creaţii sub un brand propriu. Criticii de specialitate au apreciat rochiile de seară create de Victoria Beckham, în timp ce Jennifer Lopez şi-a creat propriul brand de parfumuri, iar Paris Hilton a lansat o colecţie de ceasuri de lux. Claudia Schiffer consideră că produsele pe care le va crea vor vorbi în numele ei şi că acestea trebuie să îi reflecte personalitatea. “Clienţii nu sunt proşti. Ei simt imediat dacă tu nu crezi în produsul tău”, a explicat manechinul german. Deşi preconizează că va fi foarte ocupată în viitorul apropiat cu lansarea acestui brand, Claudia Schiffer, care a apărut recent în campaniile publicitare Yves Saint Laurent, Salvatore Ferragamo şi Alberta Ferretti, a declarat că speră totuşi să îşi continue cariera de model cât mai mult timp posibil.
Claudia Schiffer şi-a început cariera la sfârşitul anilor \'80 şi a fost imaginea casei Chanel timp de cinci ani. În 2002, s-a căsătorit cu producătorul britanic Matthew Vaughn. Top modelul a ieşit din lumea modei după ce l-a născut pe fiul său Caspar, în 2003. În 2004 s-a născut al doilea copil al său, Clementine.