Luni a avut loc lansarea primului produs alcoolic Coca-Cola din istoria companiei. Băutura acidulată, cu aromă de lămâie, va fi disponibilă cu alcool de 3%, 5% și 7%, dar numai consumatorilor de pe insula japoneză Kyushu.
Numită Lemon-Do, băutura se alătură unei serii de produse acoolice acidulate care se vând pe piața japoneză, denumite local Chu-Hi, care combină în mod obișnuit un alcool pe bază de cereale cu apă carbogazoasă aromatizată. Băuturile conservate oferă o alternativă mai ieftină la bere și oferă o varietate mai mare în ceea ce privește aroma și conținutul de alcool.
Coca-Cola nu va oferi băuturi alcoolice pe scară largă. Compania nici măcar nu a lansat produsul în toată Japonia, cu atât mai puțin să ofere băutură restului lumii. De fapt, piața japoneză este una dintre cele mai experimentale ale Coca-Cola. În medie, compania testează cca. 100 de produse în fiecare an pe rafturile in Japonia, dintre care puține pleacă vreodată dincolo de granițele sale.
În afară de un scurt flirt cu piața vinului în anii 1970, Coca-Cola nu s-a preocupat niciodată serios de afaceri cu băuturi alcoolizate.