Volumul vânzărilor Coca-Cola în România a crescut anul trecut cu 11%, la 153,9 milioane de navete, iar îmbuteliatorul de băuturi răcoritoare a recuperat astfel o parte din declinul înregistrat în precedenții doi ani, de 9% în 2013 și 6% în 2014. „Volumul din România a crescut cu 11%, cu rezultate bune la toate categoriile de produse. Creșterea urmează unui declin de 6% în anul anterior. Evoluția pe segmentul băuturilor carbogazoase a fost alimentată de mărcile Coca-Cola și Fanta, susținute de noul ambalaj 1,25 litri destinat magazinelor. Segmentul de apă al companiei a crescut cu 7%“, se arată într-un raport al grupului Coca-Cola HBC. La nivel de grup, volumul vânzărilor a crescut cu 3%, la 2,055 miliarde de navete. În România, compania deţine trei fabrici, la Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei, precum şi o reţea de 14 centre de distribuţie.