Colțul Troll-ului - Pițipoancele ridică piața cardurilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Colțul Troll-ului - Pițipoancele ridică piața cardurilor

Eveniment 06 Decembrie 2014 / 00:00 673 accesări

Iată o concluzie oarecum surprinzătoare a unui studiu Ernst & Young: femeile au o mai mare deschidere în utilizarea cardului ca modalitate de plată, în timp ce bărbații preferă banii lichizi. Ba mai mult, femeile plătesc cu cardul pentru electronice și electrocasnice (39%) și automobile (30%), îmbrăcămintea ocupând abia locul trei. La servicii, femeile achită cu cardul ratele la credite (35%), asigurările (33%) și serviciile medicale (22%). Ce femei merg cu cardul să-și cumpere o mașină?!? Cele de afaceri? Slabe șanse. Aș îndrăzni să spun... pițipoancele? Nu de alta dar la bărbați, prioritățile arată cu totul altfel, ei plătind cu cardul pentru electronice și electrocasnice (30%), îmbrăcăminte (29%) și produse alimentare (26%). În niciun caz mașini! Cât despre servicii, bărbații plătesc cel mai mult cu cardul ratele la credite (33%), asigurările (25%) și facturile la telefonie mobilă și internet (21%). De cealaltă parte, banii lichizi sunt utilizați de femei mai ales pentru produse alimentare (69%), îmbrăcăminte (68%) și electronice și electrocasnice (25%). Bărbații achită cu cash produse alimentare (69%), îmbrăcăminte (67%) și electronice și electrocasnice (64%). „Cu toate că, în România, plata cu cardul înregistrează valori scăzute, comparativ cu zona euro, rezultatele studiului arată o tendință a modului în care sunt operate plățile cu cardul“, apreciază autorii studiului. Iată însă și o concluzie „un pic“ mai interesantă, nu de la Ernst & Young, ci de la noi - dacă ești hoț, ai șanse mai mari să te îmbogățești dacă ataci o gospodină care merge la piață, decât o pitzi care intră într-un showroom auto.

Taguri articol


12