Marca franceză Koché și-a făcut debutul la Săptămâna Modei de la Tokyo printr-o prezentare în plină stradă a colecției 'street cool' stil francez, în cartierul chic Harajuku, relatează AFP.
Creatoarea pariziană Christelle Kocher și-a dus casa de modă în centrul tendințelor tinerelor japoneze, închiriind o stradă străjuită de buticuri care, până la începerea defilării, era populată de adolescente purtând uniforma lor caracteristică cu fuste scurte și plisate. Stradă a fost ornată cu lampioane în timp ce difuzoarele răsunau de muzică techno pentru a însoți prezentarea de streetwear.
Christelle Kocher a ales vedete locale pentru a pune în scenă defilarea sa urbană precum un DJ japonez, un fotograf și un decorator pentru a prezenta mai mult de 40 de ținute de vară și de iarnă. O prezentare care a reamintit de cea a debuturilor sale, în 2015 la Paris, când a transformat o parte din piața Halles în podium cu manechine care păreau "fete venite de pe stradă", potrivit revistei Vogue.
Tokyo a putut admira astfel o colecție de jambiere tricotate, pantaloni de jogging transformați în pantaloni din dantelă sau evazați, rochii patchwork despicate sau pantaloni din mătase unisex. Au defilat și câteva rochii în bretele stil furou purtate cu veste scurte. Materialele preferate au fost denimul pentru țintele sport, țesăturile imitând blănurile și satinul pentru bluze și cămăși. Întreaga colecție s-a adresat atât femeilor cât și bărbaților.
"Ideea este de a aduce la Tokyo energia Parisului", a declarat presei Christelle Kocher la încheierea prezentării de modă. "Vrem să avem această legătură puternică și simbolică între cele două țări și să arătăm că putem fi împreună", a subliniat ea.
Christelle Kocher și-a lansat propria marcă în 2015 după ce a fost directoare de creație la firme de lux precum Emporio Armani, Chloe, Bottega Veneta și Dries Van Noten.