Dezamăgire mare la deschiderea primului Apple Shop din România. Mare de tot. Mulți clienți s-au plâns că produsele sunt mult prea ieftine, fapt care a dus la concedierea instantanee a directorului de marketing, al cărui studiu de impact (bazat, în mod eronat, pe datele Fiscului - n.r.) relevase că România e țară săracă. Sorinel Aproape-bărbatul de Aur, Platină și Restul Metalelor Prețioase, un manelist de succes, prezent la eveniment, a criticat aspru politica de reduceri a magazinului - „A fost discount de 24% la iPhone 6. Rușine! Cum să cumpăr așa ceva și să afle băieții că n-am plătit cash full, cu atenție de 10% pentru vânzătoare?!?“. La rândul său, Florin Prosciutto Crudo, un lăutar de soi, a punctat lipsa produselor șucare - „Păi tu cu iPhone 6 vii la mine, prietenaș? La America s-a lansat iPhone 6S, pe care-l am de dinainte, via combinații. Trebuia să vii cu prototip de iPhone 7, că luam două, să moară dușmanii de oftică“. Alți invitați de vază, precum Elenica Udrea, au acuzat lipsa de respect a organizatorilor, care nu i-au lăsat să treacă în faza gloatei de hipsteri - „Am fost forțată să stau, preț de 30 de minute, lângă un om sărac, care n-avea la el decât 15.000 lei, pentru un MacBook PRO și-un LCD mare. E penibil. Practic, media aritmetică a metrului pătrat ocupat de mine era de 500.000 euro, în loc de un milion, așa cum sunt obișnuită. Dacă mă vedea cineva...“. Nu în ultimul rând, A. Videanu (cu accent american) a notat lipsa de stil a produselor Apple - „Sunt așa... banale. Nu tu diamante, nu tu filigram de adamant, suflat cu aur pur de 500 de karate. Înțeleg că-i design modern, futurist, dar zici că-i telefon pentru moși sclerozați, fără prea multe butoane, să nu se confuzeze“. Cei de la Apple au promis că vor regândi întregul proiect și că, pentru liniștea sufletească a românilor, accesul în magazin se va face pe bază de șpagă.