Nu fiți supărați pe cocalarii care s-au plimbat cu gipanele pe plaja din Mamaia. Și ei, ca și restul oamenilor din secolul curent, sunt victime clasice ale industriei de advertising. Faceți un mic efort de gândire și amintiți-vă cum arată nouă reclame din zece la mașina de lux de „teren“ - merge prin oraș, apoi iese un pic în offroad și, invariabil, ajunge pe malul mării/oceanului, unde împrăștie apa în toate direcțiile, scăldându-se în lumina răsăritului/apusului. E cât se poate de firesc ca un cocalar prost să vrea să facă același lucru. Singura diferență e că, în România, pe lângă gipan nu aleargă un cameraman, ca-n reclame, ci o ceată de câini maidanezi deloc impresionați de ceea ce văd. Și să nu credeți că respectivii chiar vor plăti amenda de 20.000 lei aplicată cu sârguință de organe. Îi doar fix în roata de rezervă de asta. Nu-i ca și cum au salariu care poate fi poprit sau cine știe ce proprietăți și-o declarație de avere care să-l facă invidios pe Videanu. Sancțiunea e dată întru liniștea sufletească a clasei muncitoare care regretă comunismul și care nu ratează nicio rundă de teleshopping. În altă ordine de idei, dar rămânând pe plajă, trebuie spuse câteva cuvinte și despre deja celebra reclamă cu binging în cort. Dacă erau tatăl băiatului/fetei, nu îl/o mai primeam acasă. Ești cu una/unul în cort, pe plajă, și-n loc să... știi tu... te uiți la seriale? Oricum, pentru o Românie „vasluizată“, în care viața sexuală începe la 11 - 12 ani, reclama în cauză e super SF. Aluzia sexuală e acolo, ce-i drept, dar e forțată și penibilă, ca un film românesc de „artă“ care câștigă Palm d'Or.