La doar câteva ore după ce Justiția americană a ridicat (temporar) interdicția de a intra în SUA pentru musulmani (acea idee năstrușnică a președintelui Donald Trump), compania aeriană Royal Jordanian (RJA) a oferit o lecție de marketing, bazată pe celebrul principiu al paharului pe jumătate plin - „Zburați în SUA cu RJA, acum că aveți voie să faceți asta!“. Evident, tarifele au fost reduse substanțial, ca să fie completă campania de promovare. Și - cireașa de pe tort - cuvântul „Ban“ (interdicție) a fost corectat cu pixul și transformat în „Bon“ (bun), iar lângă el, tot cu pixul, a fost scrijelit și-un „Voyage“ (drum, să zicem ca să iasă urarea standard Drum Bun!). Și nu-i prima dată când RJA demonstrează că a înțeles perfect noul trend de marketing în timp real. Înainte de alegeri, mesajul companiei aeriene era următorul - „În caz că Trump o să câștige... Zburați în SUA cât încă vi se permite“. Replica președintelui american nu s-a lăsat așteptată prea mult. El a criticat dur Justiția, acuzând-o că pune țara în pericol. „Pur și simplu nu pot să cred că un judecător ne periclitează țara. Dacă se întâmplă ceva, dați vina pe el și pe sistem. Oamenii îngrămădindu-se să intre în SUA. E de rău!“, a „tweet-uit“ Trump. Au și ei problemele lor...