Colțul Troll-ului - Reclama ta aici, în gura lupului!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Colțul Troll-ului - Reclama ta aici, în gura lupului!

20 Noiembrie 2015 / 20:13 1088 accesări

Pe Facebook, promovarea unui business normal costă. Sau, dacă te duce capul, e gratis. În aceste zile, cel mai simplu mod de a face accesări e să-ți lași link-ul în avalanșa de comentarii la cine știe ce poză cu teroriștii din Paris. Lumea face conexiuni, că vrea sau nu. Vrei să vezi poze cu tembeli care trag cu AK-ul în civili? Ei bine, poate te-ar interesa și o ofertă cool la un telefon deștept, cu care vei putea vedea poze cu teroriști și oameni împușcați în cap peste tot pe unde mergi! Da' criza asta teroristă trece și e obositor să tot cauți subiectul zilei. Există oare pagini care-s tot timpul fierbinți? Yup! Antifrauda, spre exemplu, are o pagină foarte interesantă pe rețeaua de socializare. Vineri a postat o poză cu o factură de 12.000 euro, înregistrată în - atenție! - celebrul complex engros Dragonul Roșu. E efectul Operațiunii Cristal, spun cei de la DGAF. Până să-i controleze la sânge timp de șapte zile, pe comercianții din Dragon îi băgai în ceață dacă le cereai factură. Riscai chiar să iei bătaie, căci cererea unei facturi fiscale era echivalentul unei înjurături de morți, mamă și copii (toate trei în același timp!). Poza a strâns rapid câteva sute de Like-uri și o grămadă de Share-uri, dar și câteva zeci de comentarii, care mai de care mai amuzante (sau stupide). În esență, oamenii sunt de acord cu ce face Antifrauda, cât timp nu vine și prin magazinele lor din cartier. Iar acolo, între comentarii, găsești și link-uri către diverse alte afaceri. Poate nu-i chiar OK să îți faci promovare fix în gura lupului, dar tot e mai bine decât nimic, nu-i așa?



12