Cinci ONG-uri trimit o scrisoare deschisă Guvernului, în care-și exprimă poziția pro-Uber, și, cât ai zice „80 lei până la ieșirea din Mamaia, accepți sau nu“, confederația transportatorilor COTAR sare la gâtul lor. În esență, ONG-iștii au o opinie decentă - tehnologia a avansat mult mai repede decât cadrul de reglementare, motiv pentru care serviciile moderne, de tip Uber, se găsesc acum într-un soi de „no man's land“ legislativ. De cealaltă parte, transportatorii clasici amenință că peste 60.000 de taximetriști sunt gata să protesteze, dacă le va fi pusă în pericol munca - „Platformele (de tip Uber - n.r.) nu angajează, deci nu se supun nici legislației muncii, iar șoferii-parteneri, care ajung să-și câștige existența lucrând pentru o astfel de structură, pot fi eliminați fără a avea dreptul de a se apăra, fără a putea apela la instanța de judecată, conform reglementărilor obișnuite din Dreptul Muncii“. Altfel spus, taximetriștii mor acum de grija uberiștilor? Dacă nu merge cu bătăi în stradă, merge cu... empatie. He!