Dacă aș avea talent la desen, aș face următoarea scenă: în fața sediului DNA, un politruc șpăgar trece printr-un defileu al mass-media și turiștilor, în vreme ce nevastă-sa plânge din spatele ochelarilor de 5.000 euro și-și strânge mai bine pe corpul siliconat blana de șinșilă, întrebându-se unde mai poți mânca un prânz decent, de 1.000 - 2.000 lei, în orașul ăsta murdar, timp în care icoana lui Arsenie Boca, lipită ostentativ deasupra intrării în DNA, plânge cu lacrimi de condens natural amestecat cu smalț de pe tigăile pe care se bat săracii când e rost de promoție, iar marele arhiepiscop al BOR-ului vomită bani și se roagă să nu mai vomite pentru că ar avea ce să facă cu ei și pentru că vilele și limuzinele nu se cumpără singure, fapt cu care este întru totul de acord și Florin Parizerul de Platină, marele manelist național, care urinează pe Coloana Infinitului, mutată abuziv din Târgu Jiu în fața sediului DNA și cumpărată la preț de nimic de Elena Udrea, care și ea face ture prin poză, cât să o prindă reporterii dintr-un unghi bun și care, atunci când crede că n-o vede nimeni, pune sos cu trufe italienești pe un carcalac de 10 cm și ronțăie liniștită, la fel de liniștită ca milioanele ascunse prin cine știe ce paradis fiscal, la care Oana Zăvoranu, care aruncă cu izmene, șosete și bluze de corp transpirate și îmbibate cu miros de mortăciune, nici măcar nu visează (încă), deși viitorul sună bine pentru ea, căci va fi politician, iar pentru canalizări nu mai sună bine deloc, și ele apărând în poză, în timp ce protestează și cer ca dejecțiile să le revină lor și să nu mai fie preluate tot timpul de presă, iar fix în acel moment un țăran violează o minoră, iar un șofer beat, drogat și fără permis omoară doi, hai trei oameni și nu lipsesc, evident, nici crima de la ora cinci și nici închiderea, redeschiderea și apoi închiderea inexorabilă a portului. Tabloul s-ar numi „Vasluiana Boca Loca, natură vie, dar totuși moartă, ca Iliescu“.