Înainte de toate, un mesaj din partea Troll-ului pentru toți cei care vor rămâne înzăpeziți în câmp în noaptea de marți spre miercuri și în ziua următoare - „Viața e grea! Dacă n-aveți copii, nici să nu faceți“. Acestea fiind zise, să trecem la chestiuni mai amuzante decât proștii degerați pe ogoarele patriei.
Aflu și eu, cu întârziere, că președintele-ales al SUA, Donald Trump, a omorât Toyota de pe WC, cu un simplu mesaj pe Twitter. Trump era sau nu la toaletă și butona de zor telefonul, ca orice om normal, de altfel, moment în care a aflat pe un site de știri că Toyota vrea să mute în Baja (Mexic) o fabrică de autovehicule. Și știi întreaga poveste, cu zidul lui Donald și cu „dragostea“ față de frații de la sud de graniță. Așa că, fără nicio consultare cu departamentul de PR & Marketing, Trump și-a frecat degetele mari și a scris pe Twitter următorul mesaj - „În niciun caz, Toyota! Dacă faci în Mexic mașini pentru piața americană, vei plăti taxe vamale mari, uriașe!“. #getrekt #donaldrulz #huehuehue. Instantaneu, la bursă, o instituție recunoscută pentru fragilitate emoțională și care reacționează negativ și dacă un maidanez își face nevoile pe statuile cu Taurul și Ursul, constructorul auto japonez a pierdut 1,4 - 1,5 miliarde euro din capitalizare. Cam asta poate să facă președintele SUA cu o postare pe net. În fine, hai să ne închipuim că Renault ar anunța azi că își mută fabrica de la Mioveni în Bulgaria. Ce-ar zice Iohannis pe Twitter? Ceva de genul - „Am foooost și eu. Informaaaat. De decizia grupului Renault de a. Mutaaaaa. Fabricaaaaa. De la Mioooooveeeeni. Eu creeed că...“. Și cam atât, că un mesaj pe Twitter e limitat la 140 de semne. Pe Facebook ar avea mai mult loc să se desfășoare. Și-ar zice cam așa - „Este clar vina celorlalți, care erau în țară când Renault a decis să plece. Dar să știți, dragi români, că am rezolvat problema. Constructorul auto nu are cum să fugă de aici, pentru că n-am făcut nici autostrăzi, nici drumuri europene moderne“. #cine-tace-toată-ziua-n-are-ce-face #amînfrânt