Colțul Troll-ului - Zboară, orientalule! Zboară, dar fără tabletă sau laptop!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Colțul Troll-ului - Zboară, orientalule! Zboară, dar fără tabletă sau laptop!

26 Martie 2017 / 17:33 554 accesări
Cum să faci haz/advertising de necaz. O nouă lecție de marketing marca Royal Jordanian Airlines

Cum să faci haz/advertising de necaz. O nouă lecție de marketing marca Royal Jordanian Airlines

Ca și când călătoria dinspre Orientul Mijlociu spre America n-ar fi fost suficient de greoaie (uneori chiar imposibilă, dacă Trump se trezește nervos), pasagerii din regiune (plus Africa de Nord) nu mai au voie să urce acum în avioane cu gadgeturi electronice. E fix ce-ți trebuie când zbori înghesuit 12 - 14 ore spre țara tuturor posibilităților... Restricția a intrat în vigoare săptămâna trecută, fără avertisment prealabil. Cum era de așteptat, dintre cele nouă companii aeriane care operează în zece aeroporturi americane afectate de noile reguli, Royal Jordanian Airlines (AJA) a făcut cel mai bine haz de necaz sau, mai bine zis, advertising de necaz. Într-un post pe rețele de socializare, RJA a prezentat 12 lucruri pe care le poți face în timpul unui zbor de 12 ore, când n-ai nici laptop, nici tabletă - „Citește o carte. Bucură-te de-un snack ușor. Salută persoana de lângă tine. Meditează. Decide-te, timp de o oră, la ce să te uiți. Apreciază miracolul zborului. Începe un dialog primitiv, ca-n epoca pre-internet. Recucerește teritoriul de pe spătarul scaunului. Pretinde că măsuța din fața ta este o tastatură. Fă shopping în duty free-ul de la bordul avionului. Analizează sensul vieții. Gândește-te la motivele pentru care nu ai laptop și tabletă“. Touche, Donald! Și să nu uităm că la-nceputul anului, la doar câteva ore după ce Justiția americană a ridicat interdicția de a intra în SUA pentru musulmani (ideea năstrușnică a aceluiași Donald), RJA a oferit o lecție de marketing - „Zburați în SUA cu RJA, acum că aveți voie să faceți asta!“. Evident, tarifele au fost reduse substanțial, ca să fie completă campania de promovare. Și n-a fost prima dată când RJA a demonstrat că a înțeles perfect noul trend de advertising în timp real. Înainte de alegeri, mesajul companiei aeriene era următorul - „În caz că Trump o să câștige... Zburați în SUA cât încă vi se permite“.



12