Pentru buna desfăşurare a tuturor activităţilor legate de sistemul de alimentare cu apă şi de canalizare, dar şi pentru a preîntâmpina eventualele reclamaţii, la nivelul RAJA SA s-a activat Comandamentul pentru asigurarea intervenţiilor operative, pentru perioada 4 - 7 decembrie 2009, comandament care are în componenţă atât membrii consiliului director, cât şi şefii tuturor secţiilor. Reprezentanţii Comandamentului asigură permanenţa la nivelul tuturor secţiilor din Constanţa şi judeţ, 24 de ore din 24. În vederea asigurării funcţionării la parametrii optimi şi în condiţii de siguranţă a sistemelor de alimentare cu apă potabilă şi a celor de canalizare, s-au constituit echipe specializate de intervenţie cu toate utilajele necesare, iar numărul personalului care asigură intervenţia s-a dublat. Numai la nivelul municipiului Constanţa, 15 echipe de lucru dotate cu toate utilajele necesare erau pregătite să intervină la toate solicitările, pentru a remedia cu promptitudine toate problemele ce pot apărea. „Facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare ca, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.66.44.44”, a declarat purtătorul de cuvânt al RAJA, Irina Oprea.