Comercializarea fructelor şi legumelor româneşti, în funcţie de livrări

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Comercializarea fructelor şi legumelor româneşti, în funcţie de livrări

Social 26 Noiembrie 2008 / 00:00 754 accesări

Furnizorii de fructe şi legume produse în România vor putea să vîndă în marile reţele comerciale cantităţi importante doar atunci cînd vor avea posibilitatea să asigure livrări constante de-a lungul unui an. „Nu este vorba că boicotăm economia românească. În general, dorim să oferim acelaşi sortiment de produse la preţuri apropiate tot timpul anului”, a declarat vicepreşedintele Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), Alexandru Vlad. Acesta a precizat că marea problemă a legumelor şi fructelor româneşti este caracterul sezonier al acestora. “Soluţia este să găsim furnizori români care să ne poată livra produse autohtone timp de 365 de zile pe an. Pentru acest lucru trebuie să se facă investiţii în infrastructura agricolă şi să nu mai dărîmăm serele pentru afaceri imobiliare”, a explicatVlad. Potrivit acestuia, dacă investiţiile din domeniu vor fi făcute profesionist, România va putea chiar să exporte astfel de produse. Alexandru Vlad a citat un studiu de caz al companiei Selgros, conform căruia 78% din legumele şi fructele comercializate în unităţile cash&carry ale retailerului sînt produse în afara ţării.



Ştiri recomandate

12