În România, cheltuielile pentru cadouri de Ziua Îndrăgostiţilor au crescut cu 50% în 2018 faţă de 2016, numărul total al tranzacţiilor fiind cu 123% mai mare, arată un studiu efectuat de Mastercard şi publicat miercuri. Studiul relevă şi o creştere cu 185% a numărului de tranzacţii ...
Doar 18% din totalul utilizatorilor de internet din România au optat, în 2016, să cumpere ceva online, mult sub media Uniunii Europene (UE), de 66%, potrivit unui studiu de specialitate realizat de Perceptum. Astfel, numai 7% din cifra de afaceri a firmelor românești, cu excepția celor din ...
Știi acel sentiment de frustrare când vrei să-ți iei o căciulă din blană de melc de zăpadă afânată și nemernicii ăia de finland-suedezi îți spun că nu fac livrări în România? Ei bine, Comisia Europeană te-ajută cu un nou acord-cadru pentru protecția consumatorilor ...
Valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 1,8 miliarde euro în 2016, fiind cu aproape 30% mai mare decât în 2015, ceea ce înseamnă că românii au cheltuit circa 5 milioane euro în fiecare zi pentru cumpărături pe internet, relevă un studiu GPeC. De notat că suma de ...
În SUA, Black Friday vine abia vinerea asta; și vine cu Reduceri. În România, din câte se pare, Black Friday durează 51 de săptămâni. Fix în cele șapte zile dinaintea startului campaniei, produsele revin la normal. Prețurile se dublează, ba chiar se triplează, doar pentru a ...
Tentativele de furt al informaţiilor necesare plăţilor prin intermediul cardurilor, pentru fraude online, vor creşte în timpul sărbătorilor din acest an, potrivit unui studiu realizat de ACI Worldwide, furnizor de soluţii pentru plăţi şi operaţiuni bancare electronice, transmite Reuters. Cercetarea ...