Membrii Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO) anunță suplimentarea stocurilor de produse pentru Sfântul Valentin, Dragobete, 1 și 8 Martie și estimează vânzări cu până la 80% mai mari decât în zilele obișnuite. Cele mai mari vânzări sunt așteptate în categoria bijuteriilor, cosmeticelor, lenjeriei intime și cadourilor. „În primul trimestru din 2016 am avut vânzări de 350.000 euro, media pe comandă fiind de 180 lei. Acum am pregătit stocuri consistente pentru cele mai bine vândute produse și, în mod special, pentru cele de culoare roșie, specifice acestei perioade“, spune fondatorul SevenSins, Cristina Vasile. La rândul său, managerul general al Carespot, Silvia Amariței, spune că toate campaniile personalizate din acest interval vor fi active cu cel puțin zece zile înainte, pentru a oferi timp consumatorilor să prospecteze și să comande produsele dorite - „Estimăm o creștere cu cel puțin 25% a comenzilor“. Printre magazinele membre ARMO se numără și AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Fungift și Animax.