Comisioane majorate la operaţiunile cu numerar BCR

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Comisioane majorate la operaţiunile cu numerar BCR

Economie 22 Decembrie 2008 / 00:00 645 accesări

BCR majorează, din 26 decembrie, comisioanele la operaţiunile cu numerar şi le reduce pe cele pentru operaţiunile fără numerar. \"Prin majorarea comisioanelor pentru operaţiunile cu numerar şi, concomitent, diminuarea comisioanelor pentru operaţiunile fără numerar, încurajăm orientarea către 24 Banking sau către alte variante alternative, mai avantajoase pentru clienţi\", a declarat directorul executiv al Direcţiei Dezvoltare Afaceri şi Produse Retail BCR, Sorin Mititelu. Prin această masură, pentru un număr de 12 operaţiuni şi servicii, comisioanele aferente sînt reduse la zero, printre care: întocmirea contractelor de garanţie imobiliară de către personalul băncii, eliberarea scrisorii de bonitate/referinţă, transmiteri prin fax privind diverse mesaje ce privesc activitatea bancară (solicitate de client), consultarea arhivei CRB pentru alte scopuri decît obţinerea de credite. Creşterea de comisioane este prevăzută pentru depunerile de numerar la ghişeele băncii în conturile altor clienţi (persoane fizice, persoane fizice autorizate sau persoane juridice), retragerile de numerar la ghişeele băncii, plăţile intrabancare în valută şi vînzarea de cecuri comerciale. În scopul simplificării tarifului, BCR introduce un nivel de comisionare fix de 10 lei sau 10 euro, în funcţie de moneda caracteristică serviciului/operaţiunii furnizate, se menţionează în comunicat. Lista acestora este disponibilă în toate unităţile teritoriale ale băncii, precum şi prin intermediul Contact Center. Printe ele se află: speze remitere cec în numele clientului, investigaţii cecuri, cecuri returnate neonorate, anulare cecuri la cererea ordonatorului, taxa emitere cecuri în regim de urgenţă, corespondenţa letrică. De asemenea, BCR va continua şi în 2009 să închidă conturile inactive. Un cont curent devine inactiv atunci cînd sînt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii: contul nu a avut nicio mişcare timp de şase luni consecutive (exceptînd plata dobînzilor, comisioanelor de administrare, ori alte cheltuieli de aceeaşi natură), soldul contului este mai mic de 40 lei inclusiv (sau echivalentul în euro al sumei), contul nu este ataşat altor produse, active, în legătură cu care acestea funcţionează (depozite/credite etc). Începînd cu luna aprilie 2009, clienţii titulari ai conturilor inactive vor fi notificaţi şi invitaţi să şi le reactiveze, efectuînd cel puţin o tranzacţie prin orice canal la care aceştia au acces.

Taguri articol


12