Băncile şi instituţiile financiare nebancare (IFN) vor fi obligate să afişeze în interiorul unităţilor, la loc vizibil, pe un ecran TV, informaţii despre drepturile şi obligaţiile consumatorilor, explicaţii despre termenii specifici domeniului bancar şi diverse alte date furnizate de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC). „Informaţiile trebuie să fie redactate în mod clar, concis, vizibil, uşor de citit şi cu caractere de aceeaşi mărime”, potrivit unui ordin al ANPC. Prezentările se vor face pe întreaga suprafaţă a ecranului, fără a lăsa loc clipurilor publicitare ale băncii, la fiecare 45 de minute, iar durata unei prezentări va fi de 15 minute. Pe ecranul TV trebuie să existe şi o bandă scroll (cu o suprafaţă de cel puţin 10% din suprafaţa ecranului), pe care se vor derula informaţii referitoare la produsele oferite: comisionul de administrare, taxa de retragere de bani de la ghişeu sau de la ATM, comisionul de depunere, comisioanele pentru internet banking, valorile indicilor folosiţi la calcul dobânzilor (Euribor, Robor, Libor etc) şi dobânzile oferite la depozite. Potrivit ordinului ANPC, ecranul TV trebuie să fie digital, cu o diagonală de minimum 65 centimetri. Va fi interesant de urmărit ce înţeleg bancherii prin „redactarea în mod clar a informaţiilor” şi cum vor explica ce sunt dobânda nominală, DAE, dobânda netă, dobânda reală sau cea compusă, fără a recurge la explicaţii de genul „D=S*d’*p0”.