După ce înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ICCJ) a anulat, la 3 decembrie 2014, printr-o decizie irevocabilă, marca „Steaua Bucureşti“ înregistrată de gruparea de fotbal deţinută de Gigi Becali, în procesul intentat acestuia de Clubul Sportiv al Armatei, suporterii steliști se îndepărtează de actuala echipă. Clubul de fotbal din Liga 1 a fost acţionat în instanţă în 2011 de Clubul Sportiv al Armatei Steaua Bucureşti, care a cerut anularea mărcii înregistrate de gruparea din Liga 1. Tribunalul Bucureşti a respins această cerere la 17 aprilie 2012, decizie menţinută de Curtea de Apel Bucureşti în 20 decembrie 2013, însă ICCJ a dat dreptate clubului sportiv. De la decizia ICCJ, cele două părţi au avut mai multe întâlniri pentru a discuta despre condiţiile de utilizare a mărcii „Steaua“, însă fără a ajunge la un acord concret. Conducerea MApN a solicitat FC Steaua zece la sută din totalul veniturilor pentru a-i permite să folosească marca, însă reprezentanţii grupării patronate de Gigi Becali au refuzat.
Acum, compania producătoare de vinuri Cotnari doreşte să achiziţioneze marca „Steaua“, aflată în prezent în posesia Clubului Sportiv al Armatei Steaua Bucureşti. Conform unui comunicat de presă, Cotnari îşi motivează intenţia de a cumpăra marca prin faptul că nu doreşte ca aceasta să îşi piardă din valoare. Producătorul de vinuri susţine că sigla va fi amplasată în Sala „Ştefan cel Mare” a companiei, alături de alte simboluri naţionale, „fiind destinată să perpetueze amintirea singurei echipe din România care a câştigat Cupa Campionilor Europeni”.