Vodafone România are de două ori mai mulți utilizatori business ai serviciilor 4G în 2016 decât în 2014, traficul de business crescând în ultimul an cu un procent de trei cifre, a declarat Valeriu Nistor, director Enterprise Business Unit la Vodafone România, citat de Business Magazin.
„Explozia” în segmentul traficului de date evidențiază trecerea de la 3G la 4G, dar şi nevoia suplimentară și schimbarea modului de lucru al companiilor, care se modifică rapid spre mediul digital, a explicat Valeriu Nistor.
„Fenomenul este accelerat şi de platformele 4G pe care le-am pus la dispoziţie“, adaugă reprezentantul companiei. Spre exemplu, în digital media signage (n.r. - panouri publicitare digitale), numărul de clienţi a crescut de patru ori în 2016 faţă de 2015. „S-a ajuns la nivelul la care proprietarii acestor panouri au conţinut specializat, personalizat“, a adăugat Nistor, citat de Business Magazin.
În domeniul supravegherii video, numărul de clienţi a crescut de zece ori în 2016, comparativ cu 2015, motivul fiind faptul că supravegherea video este privită atât ca element de securitate, cât și ca element de monitorizare în timp real. „Combinaţia dintre ele a făcut ca acest salt să fie important“, a menționat Valeriu Nistor.