Chiar dacă iniţial nu părea că vor avea vreo şansă, fiind luate în derâdere pentru scaunele înghesuite şi serviciile de slabă calitate, acum zborurile low-cost sunt în top. Din ce în ce mai mulți oameni aleg low-costul atunci când călătoresc, arată economica.net. Iar companiile low-cost din întreaga lume se extind puternic. Operatorii aerieni low-cost ocupă locuri dominante pe multe dintre cele mai importante piețe din lume. Și fură pasageri de la marile companii de linie. Am văzut acest lucru și pe piața din România, unde Wizz Air a ajuns să fie cel mai mare transportator aerian, după ce a devansat Tarom. Compania națională a fost lăsată în urmă chiar și de Blue Air, iar Ryanair suflă deja în ceafa Tarom. 2016 a fost primul an în care companiile low-cost au transportat peste un miliard de pasageri la nivel mondial, aproape 30% din cei 3,7 miliarde de pasageri care au zburat, scrie publicația „Wall Street Journal“. În Europa, aproape 38% din capacitatea totală este low-cost.