Comunicat de presă din partea CJC

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Comunicat de presă din partea CJC

Monden 26 August 2008 / 00:00 577 accesări

În perioada 21-24 august 2008, s-a desfăşurat la Teatrul de Vară din Mamaia cea de-a 38-a ediţie a „Festivalului Naţional de Muzică Uşoară Mamaia 2008”, organizat de Consiliul Judeţean Constanţa (CJC) şi Societatea Română de Televiziune.

În premieră, pentru această ediţie preselecţia concurenţilor s-a făcut în fiecare zonă din ţară, prin intermediul caravanei „Mamaia caută o vedetă”, fapt ce a condus la aducerea pe scena „Mamaiei” a unor concurenţi cu adevărat valoroşi. Competiţia a fost foarte strînsă, iar despre laureaţii acestei ediţii cu siguranţă se va auzi în viitor. Cei mai buni dintre cei buni au fost premiaţi după cum urmează:

Secţiunea Creaţie:

Locul I - „Dă-mi o bere”, muzică şi text: Mihai Alexandru

Locul II - „Viaţa în doi”, muzică şi text: Dan Helciug

Locul III - „Prima zi fără tine”, muzică: Sergiu Daraban, text: Andreea Andrei Tudor

Secţiunea Interpretare:

Locul I - Minodora Dediş (Galaţi)

Locul II - Raluca Nistor (Deva)

Locul III - Ligia Moldovan (Cluj)

Marele Premiu - „Skoda Roomster“ - acordat de Consiliul Judeţean Constanţa şi oferit de „Autogrup” - Irina Popa (Galaţi)

Premiul „Teo Peter” - Trupa CONEXIUNI

Premiul de excelenţă al Fundaţiei „Ion Voicu” - Dirijorul Viorel Gavrilă

Premiul Presei - Irina Popa

Premiul TV Neptun - Cristina Vasiu (Hunedoara)

Premiul Societăţii Române de Radiodifuziune la secţiunea Creaţie - „Du-mă”, muzică: Marian Bogdan Tascău

Premiul Societăţii Române de Radiodifuziune la secţiunea Interpretare - Oana Nicuţ (Dolj)

Premiul de popularitate - Brigitta Balogh.

Dorim să menţionăm, în mod special, colaborarea cu producătorul „Festivalului Naţional de Muzică Uşoară Mamaia 2008” - L.G. Media Total, a cărui experienţă în organizarea de spectacole a făcut ca întreaga derulare a evenimentelor, de la Caravana „Mamaia caută o vedetă” pînă la finala de pe scena Teatrului de Vară, să fie o reuşită.

Această ediţie reprezintă un nou început, cu un nou sistem de preselecţie şi o prezentare adaptată cerinţelor actuale, care nu se puteau realiza fără munca enormă depusă de organizatori şi fără sprijinul partenerilor: Fundaţia „Fantasio” - partener asociat, S.R.R., TV Neptun, Telegraf - parteneri media, precum şi a sponsorilor: Autogrup - sponsor oficial, S.C. Erbaşu S.A., Cosmote, Enel România, Hotel Unirea Mamaia, Fruvimed, Jidvei, Pepsi, Silvian, Metropolitan, City on site, Fati Club, Hotel Central, Hotel Golden Tulip, cărora le aducem mulţumiri pe această cale.



12