Deşi născut în Saint Louis, Aliaune Thiam - aka Akon - a crescut în Senegal, după care el şi întreaga sa familie, condusă de tatăl său, percuţionistul de jazz Mor Thiam, s-au întors în America şi s-au stabilit în New Jersey cînd Akon avea 7 ani. Acolo a descoperit pentru prima oară hip-hop-ul, dar a şi facut primii paşi în delincvenţa juvenilă. În cele din urmă a fost arestat şi încarcerat, folosindu-şi însă timpul petrecut în spatele gratiilor pentru a lucra şi a-şi dezvolta ideile muzicale. La ieşirea din închisoare, Akon a început să compună şi să îşi înregistreze piesele în studioul propriu. Aceste înregistrări au ajuns la SRC/Universal şi astfel s-a născut albumul de debut, “Trouble”, editat în iunie 2004.
Albumul este un melanj interesant între rap-ul lui Akon, ritmuri vest Africane şi beat-uri East Coast şi Southern Style. Succesul single-ului “Locked Up” l-a făcut cunoscut pe Akon în scena hip-hop/r’n’b şi astfel albumul numărul doi, “Konvicted”, a generat încă trei superhituri, \"I Wanna Love You\", \"Smack That\" şi “Don’t Matter”, toate trei ajungînd în fruntea topului Billboard.
the future’s bright, the future’s Orange
despre Orange România
Orange este lider de piaţă în România cu 8,572 milioane de clienţi la sfîrşitul lunii iunie 2007 şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 163 milioane de utilizatori pe 5 continente.
La sfîrşitul lunii iunie 2007, Orange România a avut venituri de 578 milioane de euro, în creştere cu 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 49 de locaţii în toată ţara.
Orange România oferă o gamă largă de servicii de comunicaţii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din România care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzînd Live-TV.
Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cît mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decît tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm căactivitatea noastră se desfaşoară într-o manieră responsabilă.