Contribuabilii constănţeni care doresc să îşi spună părerea despre modul în care funcţionează Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local (SPITVBL) Constanţa pot face acest lucru pe site-ul instituţiei, www.spit-ct.ro, la rubrica „Ce credeţi despre noi?“. Această rubrică reprezintă instrumentul de măsurare a gradului de satisfacţie a contribuabililor referitor la serviciile oferite de către SPITVBL. “Instituţia noastră depinde de contribuabili şi din această cauză trebuie să înţelegem nevoile curente şi de viitor ale contribuabilului, să venim în întîmpinarea cerinţelor acestuia şi să ne străduim să le depăşim“, a declarat directorul executiv al SPITVBL, Carmen Trentea. Ea a mai spus că instituţia pe care o conduce trebuie să determine şi să implementeze modalităţi eficace pentru comunicarea cu contribuabilii privind serviciile pe care le oferă, feedback-ul, reclamaţiile acestora. “Reclamaţiile contribuabililor constituie un indicator obişnuit al satisfacţiei scăzute a acestora, dar absenţa lor nu implică în mod necesar o satisfacţie. Chiar dacă cerinţele contribuabililor au fost stabilite cu acest indicator şi au fost îndeplinite, acesta nu asigură o satisfacţie înaltă a contribuabililor“, a mai spus Trentea. Prin acest instrument de măsurare, SPITVBL intenţionează să devină un etalon al calităţii la nivel naţional, iar efortul funcţionarilor săi să fie îndreptat spre satisfacerea deplină, în cele mai bune condiţii, a solicitărilor cetăţenilor.