DESCHIDERE. Prima ediţie a Târgului internaţional de Turism „Holiday Market” şi-a deschis, ieri, porţile, la Palatul Parlamentului. Târgul este organizat de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT) şi reuneşte, pe o suprafaţă de 3.000 m.p., 110 companii din domeniul turismului: touroperatori şi agenţii de turism, hotelieri, companii aeriene, companii de asigurări medicale, asociaţii regionale de promovare a turismului, instituţii de training şi învăţământ, birouri de turism ale mai multor state, agenţii de publicitate şi autorităţi locale. „După mai mulţi ani în care ANAT a fost partener sau co-organizator al diverselor Târguri de Turism, iată că a venit momentul în care agenţiile de turism din România membre ale ANAT, alături de partenerii lor, să vă invite la un Târg de Vacanţe şi Oferte Speciale, căruia noi i-am spus „Târgul nostru, al specialiştilor”, “Holiday Market” - prima ediţie. În anul în care sărbătorim 20 de ani de activitate a ANAT, avem o datorie de onoare să organizăm un eveniment expoziţional de excepţie”, a spus preşedintele ANAT, Corina Martin. Vizitatorii Târgului pot alege dintr-o mulţime de oferte speciale, beneficiind de preţuri promoţionale.
CONSTANŢA, ÎN TOP. Unul dintre cele mai vizitate standuri este cel al parcului acvatic Aqua Magic, o prezenţă constantă la târgurile de profil din ultimii ani. Directorul de marketing al Aqua Magic, Adriana Strutinsky, a afirmat că, şi în acest an, Aqua Magic este pregătit să-şi primească turiştii în sezonul estival. „Târgul este o oportunitate de a încheia contracte şi nu cred că vom avea motive să ne temem. Dar, mai important este că, în ciuda crizei, operatorii din turism au investit mult în imaginea lor, tocmai pentru a ţine pasul cu ofertele din străinătate. Cred că acesta este marele câştig al acestui târg”, a spus Adriana Strutinsky. La tîrg este prezentă şi Agenţia de Publicitate Telegraf Advertising, care prezintă o ofertă special concepută pentru agenţii de turism, hoteluri şi pensiuni. La rândul său, Consiliul Judeţean Constanţa (CJC) promovează, la “Holiday Market”, destinaţiile turistice de pe litoral şi Delta Dunării. Tot de la Constanţa, agenţia Icar Tours oferă excursii cu destinaţii inedite: Antarctica, Alaska, Australia, SUA ori Canada. Reprezentanţii companiei au spus că o călătorie până în Antarctica, timp de nouă zile, costă 4.190 de euro, iar o călătorie pe coasta de vest a SUA, aproape 3.000 de euro. Constanţa este reprezentată la târg şi de Asociaţia pentru Promovarea Turismului Litoral - Delta Dunării, precum şi de alţi agenţi economici din judeţ.
REDUCERI. „Dacă un turist cumpără un pachet pentru o destinaţie internă de la târg, va beneficia atât de reducerea făcută prin Programul “înscrieri timpurii”, unde turistul trebuie să cumpere biletul înainte de 31 martie, cât şi de reducerile făcute de agenţii la târg. Preţul unui bilet pentru o destinaţie internă poate fi achiziţionat cu o reducere de până la 40%”, a declarat Corina Martin.