„Constanţa, o descoperire mereu actuală”, proiect pentru promovare turistică

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

„Constanţa, o descoperire mereu actuală”, proiect pentru promovare turistică

Administrație 03 Septembrie 2009 / 00:00 568 accesări

Un nou proiect derulat de Consiliul Judeţean Constanţa (CJC), printr-o echipă formată din membri ai Direcţiei Generale de Afaceri Europene din cadrul CJC, referitor la promovare turistică, a primit deja avizul necesar pentru implementare. Proiectul se numeşte „Constanţa - o descoperire mereu actuală” şi se derulează prin Programul Operaţional Regional, Axa 5, Domeniul Major de Investiţii 5.3 referitor la promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică. Constanţa face parte din alte cîteva oraşe mare ale ţării care au fost alese pentru a putea fi promovate prin intermediul unor centre de informare turistică. Şeful Serviciului de Coordonare Programe din Direcţia Generală de Afaceri Europene din cadrul CJC, Carla Stamate, spune că scopul investiţiei este de a întocmi materiale de promovare şi de a face cunoscute toate oiectivele turistice ale judeţul Constanţa. „Vom realiza materiale de promovare - flyere, broşuri, albume şi filme de prezentare a judeţului Constanţa - pe bani europeni. Materialele de promovare vor fi distribuite prin toate canalele de comunicare posibile: la expoziţii, tîrguri de prezentare, atît interne cît şi internaţionale, la agenţiile de turism şi prin Asociaţia Litoral - Delta Dunării”, a declarat Carla Stamate. Bugetul estimativ al proiectului de promovare turistică este de 991,271 lei, în care este inclusă şi cofinanţarea de la autoritatea locală aplicantă pentru proiect, CJC, de 2%. Prin aceeaşi axă, 5.3, Direcţia Generală de Afaceri Europene mai are în derulare un proiect cu termen de depunere 1 octombrie, referitor la înfiinţarea unui Centru Naţional de Informare şi Promovare Turistică (CNIPT), precum şi la dotarea acestora, a cărui cerere de finanţare este în lucru. „Locaţia pentru construirea Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică a fost aleasă în faţa Edificiului Roman cu Mozaic”, a declarat şeful Serviciului de Coordonare Programe din Direcţia Generală de Afaceri Europene din cadrul CJC. Proiectul cuprinde dotarea centrului cu materiale specifice, iar valoarea lui estimativă ajunge la 500.000 de euro.



12