„Constanţa, primul pas în lunga ta călătorie”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

„Constanţa, primul pas în lunga ta călătorie”

Cultură 09 August 2010 / 00:00 922 accesări

Turiştilor care vin pe litoralul românesc, dar şi constănţenilor li se oferă posibilitatea să cunoască, în detaliu, bogatul patrimoniu al oraşului de la malul Mării Negre, prin intermediul albumului fotografic „Constanţa, primul pas în lunga ta călătorie”. Realizarea acestui inedit volum de către Agenţia de publicitate „Groove Hour”, în parteneriat cu Asociaţia pentru Promovarea Turismului Litoral-Delta Dunării, face parte din proiectul i-Tour, de informare şi promovare turistică.

Albumul, în format de buzunar, un instrument util pentru cei care aleg Constanţa şi staţiunea Mamaia ca loc de vacanţă, a fost lansat, vineri seară, la Muzeul de Artă, în prezenţa organizatorilor şi a invitaţilor. „Ne dorim ca acest album să fie partenerul ideal al călătoriilor pe litoralul românesc, care nu trebuie să lipsească din recepţia niciunui hotel de pe litoral şi din agenţiile de turism care promovează vacanţe pe litoral”, a declarat, la lansarea albumului, preşedintele Asociaţiei Litoral şi al Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din România, Corina Martin.

„Albumul reflectă bogăţia patrimoniului cultural al municipiului Constanţa, patrimoniu ce poate transforma orice vacanţă într-o experienţă spirituală, într-o iniţiere. Oraşul Constanţa este prezentat astfel ca locul unde se poate face primul pas în cultura europeană, atât de necesară într-o călătorie de o viaţă”, a apreciat directorul de marketing al „Groove Hour”, Dragoş Paiu.

„Constanţa, primul pas în lunga ta călătorie. Monumentele Municipiului Constanţa” surprinde, în cele peste 200 de pagini, imagini şi detalii ale monumentelor de la malul mării, fiind structurat pe mai multe secţiuni: „Lăcaşe de cult”, „Clădiri”, „Situri arheologice”, „Muzee” şi „Sculptură - lucrări publice”. Fotografiile sunt realizate de Dragoş Paiu şi Mircea Stoian. Utilul volum, realizat în condiţii grafice deosebite, a fost editat într-un tiraj de 2.000 de exemplare, pentru a fi donat bibliotecilor, agenţiilor de turism şi hotelierilor de pe litoral.



12