Din 2004 şi pînă în prezent, Consiliul Judeţean Constanţa (CJC) s-a ocupat mult mai mult de promovarea obiectivelor turistice de pe teritoriul judeţului. Conducerea CJC a înţeles că judeţul Constanţa nu înseamnă numai staţiunile litorale, ci că şi obiectivele turistice din judeţ pot fi valorificate şi pot atrage mulţi turişti. Astfel, din 2004 a început un amplu program de reabilitare a monumentelor istorice din judeţ, dar şi promovarea acestor obiective. Pentru reabilitarea monumentelelor din judeţ, CJC a făcut mai multe proiecte, unele cu fonduri proprii, altele cu fonduri europene. De asemenea, CJC, prin Direcţia de Comerţ, Turism şi Servicii Publice s-a implicat în promovarea obiectivelor turistice prin editarea de broşuri. Directorul acestei direcţii din cadrul CJC, Aurelian Arghir, a declarat că CJC pregăteşte o nouă serie de broşuri de pomovare a judeţului Constanţa din punct de vedere turistic. „În prezent lucrăm la două seturi noi de broşuri de promovare turistică a judeţului. Prima dintre ele va face prezentarea zonei de litoral, care va cuprinde prezentarea fiecărei staţiuni în parte. A doua broşură face o prezentare a coastei rivierei româneşti sub o altă formă decît cea convenţională, adică staţiuni şi plajă, în care sînt prezentate locurile pe care le pot vizita turiştii şi locuri ce fac obiectul primei broşuri. Tot în această broşură vom avea o secţiune specială cu ceea ce pot găsi turiştii în Dobrogea, caz în care ne vom axa pe introducerea turistului în atmosfera tradiţională“, a precizat Aurelian Arghir. Acesta a precizat că, din 2004 şi pînă în prezent, CJC a participat la diverse tîrguri interne şi internaţionale, unde a prezentat judeţul Constanţa, rezultatul fiind o creştere semnificativă a numărului celor care au vizitat obiectivele turistice constănţene.