Consumator indignat că n-a câştigat la loto!?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Deşi astrele i-au surâs

Consumator indignat că n-a câştigat la loto!?

Eveniment 19 Iulie 2011 / 00:00 405 accesări

Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) rămân cu gura căscată la propriu după ce primesc unele reclamaţii, considerate de ei inedite sau hazlii. Fără replică a rămas preşedintele ANPC, Constantin Cerbulescu, atunci când a primit reclamaţia unui consumator care era indignat de faptul că nu a câştigat la loto, deşi horoscopul dintr-un ziar îi indica şanse reale de câştig. „Ne-a trimis biletele respective şi decupajul din ziar cu horoscopul şi reclama ziarul, cerând daune materiale şi morale pentru că el şi-a cheltuit nişte bani crezând că va putea câştiga aşa cum scria în horoscop. Răspunsul nostru a fost că trebuie să se adreseze ziarului sau redactorului care ţinea rubrica de horoscop, pentru daune. I-am explicat că noi nu avem nicio treabă”, a spus Constantin Cerbulescu. Oficialul a explicat că scopul instituţiei este acela de a-l face pe consumatorul român să conştientizeze drepturile pe care le are, mai ales pe cel de a sesiza autorităţile în cazul unui produs neconform. „De fiecare dată încercăm ca şi consumatorul român să fie un consumator european, care să înţeleagă că în relaţia cu agenţii economici ei nu au numai obligaţii, au şi drepturi. Dreptul cel mai important pe care îl are un consumator român este dreptul de a putea sesiza, de a putea ajuta autorităţile statului să îşi facă datoria şi să elimine de pe piaţă multe dintre produsele neconforme. (...)”, a spus preşedintele ANPC.



12