Consumatorii constănţeni învaţă să-şi apere drepturile

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Consumatorii constănţeni învaţă să-şi apere drepturile

Justiție 13 Octombrie 2009 / 00:00 475 accesări

Constănţenii care şi-au făcut ieri cumpărăturile în supermarket-ul Carrefour, în intervalul orar 10.00-18.00, s-au întîlnit cu promotorii campaniei naţionale „Cunoaşte-ţi drepturile de consumator. Ia atitudine!”. Acţiunea a fost organizată de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), în cadrul proiectului Phare „Asistenţă în Întărirea Mişcării Consumatoriste din România”. „Scopul acestei campanii este să-i ajute pe consumatori să înţeleagă legislaţia care-i protejează şi să îi facă să ia atitudine de fiecare dată cînd le sînt încălcate drepturile”, a declarat expertul cheie pe comunicare al proiectului, Carole Bell. Consumatorii au fost întîmpinaţi, la casele de marcat, de promotorii campaniei care le-au înmînat broşuri şi pliante în care le sînt explicate drepturile. De asemenea, consumatorii au primit cadou diferite produse. „Nu ne putem baza numai pe instituţiile publice atunci cînd vine vorba de apărarea drepturilor consumatorilor. Societatea civilă trebuie să înţeleagă că, dacă nu se implică, lucrurile nu se vor schimba”, a precizat expertul junior în comunicare din cadrul campaniei, Adina Sasu. De asemenea, în cadrul aceleiaşi manifestări, care se va desfăşura în şapte oraşe ale ţării, au fost produse şi reclame radio şi TV, acestea urmînd să fie difuzate în lunile octombrie şi noiembrie. „Camapania este importantă în întărirea atitudinii consumatorilor. Trebuie creată acea educaţie a consumatorului român”, a declarat directorul coordonator adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, Dionisie Culeţu.



12