Piața românească de curierat va crește cu 10 - 15% anul viitor, de la 325 milioane euro în 2015, susţinută, printre altele, de comerțul online și de vânzările prin teleshopping, estimează FAN Courier. „Noi avem undeva la 23 - 25% din piață. În acest an a urcat cu 10 - 15% și credem că anul viitor va fi acelaşi avans. Ca factori de creștere, pe de o parte avem online-ul, e-commerce-ul, partea cea mai importantă; pe de altă parte, au fost firme care au externalizat serviciile de transport. Și mai sunt și vânzările din teleshopping, care sunt pe plus“, spune unul dintre acționarii FAN Courier, Adrian Mihai. De asemenea, în perioada Sărbătorilor, piața de curierat crește semnificativ - „Firmele le oferă clienților și partenerilor cozonaci, vin, felicitări și coșuri cu cadouri. Cu o săptămână înainte de Crăciun, aceste produse reprezintă circa 5 - 10% din business“.