Începând din luna aprilie, RAJA SA a pus la dispoziția abonaților săi platforma on-line Contul meu RAJA. Este vorba despre un pachet Cont Client complet, sigur şi uşor de utilizat 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Prin contul de client, abonații, indiferent de calitatea juridică, au acces, direct şi rapid la informaţii despre facturile emise, ultimele plăţi procesate sau consum de apă, toate gestionate dintr-un singur loc şi numai la un clic distanţă.
Facilităţile pe care le aduce noul serviciul online sunt:
- vizualizarea facturilor imediat ce au fost emise, cu posbilitatea de descărcare şi de imprimare a acestora;
- verificarea şi transmiterea indexului contorului de apă online;
- informații asupra modalității și a perioadei de citire a consumului;
- accesul la istoricul de plăți
- achitarea, rapid și fără comision suplimentar, a facturilor pentru serviciile de apă potabilă și canalizare.
Plățile efectuate sunt actualizate pe platforma Contul meu RAJA în maximum 3 zile.