Comisia Europeană a anunţat, vineri, că rezultatele unui studiu efectuat în 31 de ţări participante la programul comunitar de învăţare de-a lungul vieţii arată că elevii şi copiii din Europa încep să înveţe limbi străine de la vîrste din ce în ce mai fragede. Acest lucru indică faptul că statele realizează rezoluţia Consiliului Europei privind strategia de multilingvism. Studiul a vizat activităţile şcolare din învăţămîntul de stat şi privat, în perioada 2006-2007. Concluziile principale ale studiului au fost că elevii încep să înveţe limbi străine mai devreme, dar timpul este limitat în învăţămîntul primar (mai puţin de 10% din timpul total de predare), că în majoritatea ţărilor participante la studiu se predau două limbi străine, iar 90% din elevii europeni învaţă limba engleză, aceasta fiind prima limbă străină obligatorie în 13 state europene, însă că mulţi dintre profesorii care predau aceste limbi nu beneficiază de o formare adecvată în domeniu.