Costume cu pete direct din magazin

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Costume cu pete direct din magazin

Social 08 Octombrie 2008 / 00:00 926 accesări

Inspectorii din cadrul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OJPC) Constanţa au primit, în urmă cu 2 săptămîni, o reclamaţie din partea unei constănţence. Elena Cantaragiu s-a plîns de faptul că a cumpărat un costum de la un magazin de haine şi că, după cîteva zile, şi-a dat seama că este pătat. Cînd s-a dus la proprietarul magazinului şi i-a explicat situaţia, acesta a început să o înjure. Nevăzînd altă soluţie, femeia s-a îndreptat către sediul OJPC, hotărîtă să-şi facă dreptate. „Din păcate, aceste cazuri sînt greu de probat. Este posibil ca respectivul costum să fi fost pătat înainte de a fi cumpărat, la fel cum este posibil ca pata să fi apărut după ce a fost cumpărat, din cauza unei neglijenţe de depozitare a consumatorului”, a declarat purtătorul de cuvînt al Inspectoratului Regional pentru Protecţia Consumatorilor - căruia i se subordonează OJPC - Rodica Mocanu. În urma discuţiilor purtate cu inspectorii OJPC, patronul magazinului a fost de acord cu rezolvarea conflictului pe cale amiabilă şi a acceptat să-i înapoieze consumatoarei contravaloarea costumului (peste 200 de lei). Banii au fost înapoiaţi în cursul zilei de ieri. „Recomandăm consumatorilor să fie foarte atenţi atunci cînd achiziţionează un articol de îmbrăcăminte, pentru ca să evite aceste situaţii. Trebuie să urmărească dacă produsul nu are vicii ascunse, cum ar fi cusături desfăcute, ochiuri duse, fermoare rupte sau pete. În plus, ei trebuie să păstreze bonul fiscal, pentru a putea dovedi că produsul a fost achiziţionat din respectivul magazin”, a afirmat Rodica Mocanu.

Taguri articol


12