Criza financiară creşte vînzările produselor oferite de asigurători

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Criza financiară creşte vînzările produselor oferite de asigurători

Economie 20 August 2009 / 00:00 352 accesări

Vînzările actuale ale companiei Aviva Asigurări de Viaţă pentru produsele de protecţie s-au dublat comparativ cu perioada similară a anului 2008. Potrivit rezultatelor vînzărilor, în prima jumătate a anului 2009 tot mai mulţi români au conştientizat nevoia de protecţie financiară a celor dragi în cazul unor evenimente neprevăzute şi orientarea către produsele de asigurări de viaţă cu o componenţă ridicată de protecţie. Cel mai bine vîndute produse de asigurări ale companiei au fost „Complet” - asigurare ce acoperă riscul pierderii vieţii din orice cauză la care se pot ataşa diverse clauze suplimentare, şi „Esenţial” - asigurare de viaţă ce acoperă riscul decesului din accident. Astfel, vînzările companiei pe acest segment s-au dublat faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, „Complet” înregistrînd o creştere de 100%, respectiv de 130% pentru „Esenţial”. În ceea ce priveşte asigurarea unui viitor mai bun pentru copiii lor, românii realizează din ce în ce mai mult cît de importantă este deţinerea unui plan financiar care să le asigure acestora un start reuşit în viaţă, indifierent de ce se va întîmpla cu părinţii. Acest lucru este demonstrat de creşterea sumei asigurate cu 130% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut în cadrul planurilor financiare pentru copii Bursa de Studii. Un alt motiv de îngrijorare a rămas şi perioada post-pensionare. Chiar dacă la nivel general puţini sînt românii care acţionează şi economisesc în acest sens, se simte totuşi o preocupare mai acută cu privire la această etapă a vieţii, cel puţin în rîndul clienţilor Aviva. Astfel, sumele asigurate ale planurilor de asigurare destinate perioadei de după retragerea din activitate au crescut cu 30%. „Creşterea vînzărilor indică în primul rînd o mai mare receptivitate a românilor faţă de produsele de economisire pe termen lung, nevoie acoperită de produsele de asigurări de viaţă. Clienţii care au înţeles că lucurile cu adevărat importante, precum familia sau venitul după retragerea din activitate, trebuie protejate de astfel de momente dificile şi au acţionat în concordanţă, vor avea de cîştigat pe termen lung, pentru că, indiferent de contextul internaţional, lucrurile cu adevărat importante sunt unice şi trebuie protejate de ceea ce se întîmplă”, a declarat CEO Aviva Asigurări de Viaţă, Shah Rouf.

Taguri articol


12