Criza, motiv de creştere a serviciilor externalizate

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Criza, motiv de creştere a serviciilor externalizate

Economie 08 Ianuarie 2010 / 00:00 358 accesări

România va trebui să ofere facilităţi la nivelul celor din alte ţări din Europa Centrală şi de Est pentru a-şi creşte cota pe piaţa globală a serviciilor externalizate, în condiţiile reducerii costurilor, ca urmare a crizei economice, arată un studiu publicat de PricewaterhouseCoopers România. „Nu trebuie să ignorăm faptul că există o competiţie globală pentru atragerea de investiţii şi, în acest sens, guvernele şi autorităţile locale acordă stimulente, fiscale sau de altă natură, furnizorilor de servicii externalizate. Astfel, România va trebui să ofere facilităţi, cel puţin la un nivel similar cu alte ţări din Europa Centrală şi de Est, pentru a-şi creşte cota de piaţă în această industrie”, a declarat Dan Iancu, partener servicii de consultanţă în cadrul PricewaterhouseCoopers (PwC) Romania. Studiul a arătat că recesiunea economică din 2009 a subliniat încă o dată importanţa reducerii costurilor şi îmbunătăţirii eficienţei drept principalele motive strategice pentru outsourcing, urmate de accesul la personal calificat. „Încetinirea creşterii economice în ţările dezvoltate, fapt ce generează presiuni asupra companiilor în a identifica arii de reducere a costurilor, precum şi costul salarial relativ scăzut din România pot genera noi oportunităţi pentru furnizorii locali de servicii externalizate”, a spus Iancu.



12