După aproape trei ani și jumătate de activitate a Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) se constată o deschidere din ce în ce mai mare a instituțiilor bancare din România către rezolvarea pe cale amiabilă a problemelor cu consumatorii. Cele mai multe ...
Un client bancar din Maramureș a obținut ștergerea unei datorii de 44.621 euro, aferentă unui credit cu dobândă variabilă, contractat în 2007. Negocierea a fost intermediată gratuit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Diferența rămasă de plată a ...
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor Bancare (CSALB) a înregistrat, în primele două luni din 2019, o creștere cu 50% a numărului de cereri depuse săptămânal de consumatorii români. În total, în ultimii trei ani, peste 2.000 de clienți ai băncilor au ales să-și ...
Un bucureștean a obţinut un beneficiu de aproape 39.000 euro, în urma unei negocieri cu banca, intermediată de Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Lui i-a fost anulată perceperea comisionului de administrare, în cuantum de 35.000 euro și, în plus ...
Multe situaţii neplăcute între consumatori şi bănci au apărut chiar la ghișeu, a spus, joi, guvernatorul BNR, Mugur Isărescu - „Am constat lipsa unei comunicări eficiente, la front office, unde lucrează funcţionarii, adică cei care sunt mai prost plătiți. Și asta am le-am tot spus-o ...
Peste 1.000 de români au depus, până la 30 octombrie, o cerere de conciliere cu banca sau IFN-ul la Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), informează instituţia. Anul trecut, doar 505 consumatori s-au adresat CSALB. Așadar, în 2018, numărul va fi mai ...
De la începutul anului, peste 240 de consumatori au obținut de la bănci și IFN-uri, cu ajutorul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB), reducerea sau eliminarea comisioanelor, micșorarea ratelor la credite sau chiar ștergerea întregului sold rămas de ...
Consumatorii nemulţumiţi atunci când băncile sau IFN-urile majorează un comision sau adaugă unul nou se pot adresa Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Procedura de soluţionare este gratuită, nu durează mult timp, iar paşii sunt simpli. „Primul pas este ...
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) a primit anul trecut 505 solicitări conforme, care s-au transformat în 214 dosare, faţă de 235 în 2016, a declarat, marţi, preşedintele centrului, Alexandru Păunescu - „Dintre ele, 122 s-au soluţionat prin ...
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar – CSALB – a soluționat 27 de dosare și a primit 200 de cereri de la consumatori în cele opt luni de când a devenit operațional, a anunțat marți conducerea instituției. „Consumatorii au solicitat restituirea ...
Soluționarea alternativă a litigiilor bancare e de-a dreptul sublimă, dar lipsește... nu cu desăvârșire, ci 80%, în contextul în care băncile refuză opt din zece solicitări ale consumatorilor. „Avem 33 de dosare în lucru, 35 în faza de filtru și 105 clasate. Dintre cele ...
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a modificat mai multe proceduri de rezolvare a problemelor dintre clienți și bănci. Cea mai importantă este eliminarea plafonului de 1.000 lei, sumă sub care un litigiu de gen nu putea fi soluționat de CSALB - „Acum ...
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) a pronunțat deja hotărâri în șapte dosare, care au și fost puse în aplicare, iar 123 de solicitări se află în diverse stadii de soluționare - „Din martie și până la finele lui iunie, fiecare ...