Cui îi pasă de teambuilding în România?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Cui îi pasă de teambuilding în România?

Economie 08 Februarie 2017 / 15:51 604 accesări
În 2016, firmele din România au cheltuit circa 60 euro per angajat, pentru programe de teambuilding

În 2016, firmele din România au cheltuit circa 60 euro per angajat, pentru programe de teambuilding

Firmele din România au cheltuit, în medie, 115 euro pentru training-ul unui angajat, în creștere cu 5% față de 2015. În ceea ce privește programele de teambuilding, companiile au alocat circa 60 euro pentru un angajat (fără costurile de cazare). „Cel mai solicitat program de training a fost cel de Presentation Skills, Training-ul oferă abilitatea de a corela conținutul cu tehnicile de prezentare (comunicare verbală, paraverbală și nonverbală). Foarte căutate au fost și programele de Stress Management, Conflict Management, Leadership sau Time Management. Vedeta teambuilding-urilor de anul trecut a fost E-hunters, un program hi-tech care își propune să dezvolte abilitățile strategice și cele de leadership, dar și devoalarea „secretelor“ muncii în echipă“, spune Petru Păcuraru, manager la HPDI, o firmă de profil. În 2017, piața locală de teambuilding va ajunge la o valoare de circa 10 milioane euro, în această sumă fiind incluse și costurile de cazare.

Taguri articol


12