Cum luptă o primărie constănțeană cu virusul birocrației

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Cum luptă o primărie constănțeană cu virusul birocrației

Administrație 27 Ianuarie 2017 / 15:21 911 accesări

Oricât de multă bunăvoință ar exista în rândul cetățenilor și chiar al autorităților locale, e greu să te lupți cu birocrația. Totuși, pe ici, pe colo, se fac progrese destul de importante. De exemplu, din 26 ianuarie 2017, la Ovidiu funcționează un Centru de Informare Cetățeni, unde locuitorii orașului își vor putea rezolva problemele mult mai repede. „Acest centru își propune o rezolvare mai rapidă a cererilor depuse de cetățeni și oferă un flux al documentelor mai rapid (cetățeanul intră în contact doar cu un singur birou. Restul circuitului intern îl fac angajații Primăriei), iar când cererile sunt soluționate, oamenii vor fi anunțați prin telefon sau sms”, se arată într-un comunicat al Primăriei Ovidiu.

FACILITĂȚI PENTRU PROASPEȚII PĂRINȚI, TINERII CĂSĂTORIȚI ȘI NEVOIAȘI

Odată cu deschiderea Centrului de Informare Cetățeni, autoritățile locale au anunțat noile servicii sociale pe care le pun la dispoziția locuitorilor. Proaspeții părinți vor primi trusoul pentru nou-născuți direct de la Direcția de Asistență Socială. Cuplurile care aleg să își oficieze cununia civilă în Ovidiu vor primi, din partea Primăriei, filmarea și pozele de la ceremonie. Și persoanele nevoiașe sau cele cu dizabilități vor avea parte de sprijin. În cazul în care cei aflați în această situație trebuie să se deplaseze în Constanța pentru a-și rezolva probleme ce țin de sănătate ori pentru a întocmi diverse acte, vor beneficia de transport gratuit cu mașina Primăriei, fiind însoțiți și îndrumați de către un reprezentant al Direcției Publice de Asistență Socială. Totodată, persoanele care au nevoie de consiliere juridică în diverse probleme pot apela cu încredere la juriștii Primăriei. Nu în ultimul rând, cetățenii care vor să fie la curent în orice moment cu ceea ce se întâmplă în orașul lor au la dispoziție serviciul InfoSMS. Prin transmiterea unui mesaj scris la numărul 0787/81.52.48, cu textul „INFO SMS OVIDIU”, sau pe e-mail, la adresa ovidiuprimaria@gmail.com, oricine se poate înscrie în baza de date a Primăriei. Cei înscriși în acest registru vor putea să primească informații cu privire la situațiile de urgență, utilități publice, trafic rutier, administrație și informații de interes general.



12