La sediul Administraţiei Porturilor Maritime Constanţa a avut loc zilele trecute o întâlnire între reprezentanţi ai companiei şi ai operatorilor portuari interesaţi de promovarea externă comună. Potrivit reprezentanților Companiei Naționale ”Administraţiei Porturilor Maritime Constanţa” (CN APMC) se caută cea mai bună formulă care să dinamizeze şi să facă mai atractivă prezentarea în faţa posibililor parteneri de afaceri, cu prilejul evenimentelor internaţionale. ”Dorim să ne coordonăm acţiunile de promovare pentru Portul Constanţa, să ne punem de acord cu privire la ce este mai important, atât pentru administraţie, cât şi pentru actorii portuari. Dacă există zone pe care nu le acoperim în acest moment, de exemplu zona Caspică, este bine să le identificăm împreună şi să luăm măsurile necesare”, a declarat directorul comercial al APMC, Alexandru Crăciun. Partenerii de dialog - Ihorks, Nidera, Seal Express Logistics, Umex și Lion Shipping - au subliniat la rândul lor faptul că întâlnirile din cadrul conferinţelor şi expoziţiilor internaţionale ar trebui să aibă alocată o durată de timp mai mare, cu facilitarea discuţiilor pe teme specifice de interes, astfel încât la final să fie atinse cât mai multe şi mai eficiente întâlniri de acest fel.