Așa cum i-a obișnuit în ultimii ani, Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța (CCINA), Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) și Maritimo Shopping Center îi invită pe toți constănțenii la a VIII-a ediție a Târgului de Turism ”Vacanța”, cel mai mare eveniment de profil din zonă în domeniul promovării turismului, ce va avea loc în perioada 11 - 13 martie. Pe o suprafață de 183 de metri pătrați, 24 de firme își vor face cunoscute ofertele pentru vacanța 2016, la Maritimo. Constănțenii vor putea profita în cele 3 zile de târg de oferte speciale de first booking și early booking de 20 - 25%. ”În structură avem 9 agenții tur-operatoare din România, dintre cele mai importante de pe piață, și o agenție tur-operatoare din străinătate, avem 7 unități de cazare turistică, 3 companii de transport aerian, este prima dată când avem 3 companii aeriene la târg: Turkish Airlines, Blue Air și Tarom, 4 asociații de dezvoltare și promovare a turismului și Autoritatea Națională pentru Turism (ANT)”, a precizat directorul general al CCINA, Ion Dănuț Jugănaru. Constănțenii pot vizita târgul între orele 10.00 și 22.00, ocazie cu care se pot înscrie la tombolă, unde pot câștiga premii importante. ”Trebuie să spunem că vânzările de vacanțe sunt în creștere în agențiile de turism pe toate destinațiile. Au apărut destinații noi pentru zboruri din București, de exemplu Croația și Portugalia, au apărut chartere suplimentare. Se mențin în preferințe Turcia, Grecia, Bulgaria, România rămâne și ea o zonă preferată, dar există o cerere accentuată pentru destinații calde în perioada iernii”, a spus președintele ANAT, Aurelian Marin.
BURSA INTERNAȚIONALĂ DE TURISM DE LA BERLIN La târgul de la Constanța, ANT va avea un stand în care se vor promova pe piața constănțenilor destinații din întreaga țară. O delegație a ANT va fi prezentă în perioada 9 - 12 martie la Berlin, la Bursa Internațională de Turism, considerată cea mai mare manifestare de acest gen din lume, având un stand de aproape 400 mp, în cadrul căruia vor fi prezente 56 de firme și asociații de promovare. Asociația Litoral - Delta Dunării promovează la Berlin potențialul turistic, arheologic, cultural, terapeutic și gastronomic al Dobrogei, prin intermediul materialelor de promovare reprezentative pentru cele două destinații - broșuri, pliante, ghiduri, DVD-uri etc. Aceleași materiale de promovare vor ajunge în aceste zile și la unitățile hoteliere din Mamaia - Sat Vacanță.