Cumpărături de 212 miliarde de euro în Europa

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Cumpărături de 212 miliarde de euro în Europa

Monden 08 Iunie 2013 / 00:00 249 accesări

Sumele cheltuite online în Europa, cu cardurile Visa, au depăşit, în 2012, pentru prima dată, pragul de 200 de miliarde de euro, în creştere cu 16% faţă de anul precedent, Visa devenind unul dintre principalii lideri în domeniul plăţilor online cu telefonul mobil şi contactless. În Europa există 470 de milioane de carduri Visa. Segmentul cardurilor de debit reprezintă aproape 80% din portofoliul Visa şi cheltuielile efectuate cu carduri de debit Visa în Europa au depăşit 1.000 de miliarde euro în 2012. Cheltuielile online efectuate cu carduri Visa în Europa în 2012 au depăşit în premieră 200 de miliarde de euro (212 miliarde de euro), reprezentând peste 20% din tranzacţiile procesate de Visa Europe. Aceasta a lansat, de la 1 iunie, o nouă campanie de comunicare în 19 ţări, inclusiv în Marea Britanie, Franţa, Polonia, Spania, Italia şi Germania.

Campania ”Merge rapid cu Visa” urmăreşte creşterea notorietăţii şi încrederii privind noile tehnologii Visa utilizate pentru plăţi contactless, cu telefonul mobil şi online şi va putea fi vizualizată de 300 de milioane de persoane din întreaga Europă. În cei şase ani de la lansarea campaniei de referinţă ”Viaţa merge mai uşor cu Visa”, cheltuielile efectuate cu carduri Visa în Europa au crescut de la 883 miliarde euro, la 1.300 miliarde euro. Astfel, un euro din fiecare 6,75 euro cheltuiţi în Europa este în prezent pe un card Visa, comparativ cu un euro din fiecare nouă euro, înainte de lansarea campaniei. În acest interval de timp, valoarea mărcii Visa a atins un maxim istoric şi a devenit, în premieră, una dintre primele zece cele mai valoroase mărci din lume, potrivit studiului Brand Z 2013. Campania actuală încurajează posesorii de carduri să depăşească graniţele metodelor de plată tradiţionale, prin utilizarea tehnologiilor Visa pentru plăţile contactless, cu telefonul mobil şi pe internet. Campaniile derulate în fiecare ţară sunt concepute astfel încât să reflecte prezenţa noilor tehnologii de plată pe piaţa respectivă.

Visa Europe este o companie de plăţi deţinută şi operată de către băncile membre şi de către alţi furnizori de servicii de plăţi din 36 de ţări din Europa. Compania utilizează un model de business bazat pe volume mari şi costuri reduse pentru furnizarea de servicii companiilor membre. Profitul este reinvestit în vederea susţinerii capitalului şi rezervelor. În ultimii şase ani, Visa Europe a investit peste un miliard de euro în tehnologii noi şi infrastructură. Începând cu anul 2004, Visa Europe, fondată în Marea Britanie, este independentă de corporaţia globală Visa Inc., cu o licenţă exclusivă, irevocabilă şi perpetuă în Europa. Ambele companii acţionează în parteneriat pentru a asigura interoperabilitatea globală a plăţilor cu Visa.

Taguri articol


12