Un noul regulament comunitar, intrat în vigoare de luni, elimină geoblocarea nejustificată în mediul online, în întreaga Uniune Europeană. Practic, niciun site web de comerț nu mai poate bloca accesul consumatorilor și nici nu îi mai poate redirecționa doar pentru că ei (sau ...
Doar 23% dintre utilizatorii de internet din România au făcut achiziţii online în 2017, faţă de o medie de 68% în Uniunea Europeană, arată datele publicate luni de Eurostat. Campionii achiziţiilor online au fost anul trecut internauții din Marea Britanie (86%), Suedia (84%), Danemarca ...
Cel mai mare retailer online din China, Alibaba Group Holding Ltd, a înregistrat vânzări record, de aproximativ 69 miliarde yuani (9,92 miliarde dolari), în prima oră a Zilei Celibatarilor, în creştere cu 21% faţă de nivelul de anul trecut, transmite Reuters. Ziua Celibatarilor este cel ...
Românii sunt, alături de belgieni şi francezi, printre europenii care aleg cel mai rar să cumpere online, în timp ce locuitorii din Regatul Unit şi SUA sunt cei mai prolifici shopperi electronici, potrivit unui studiu internaţional realizat de ING - „Numărul posesorilor de telefoane inteligente ...
Valoarea medie a coletului pe care un român o achită cu cardul la livrare este de circa 385 lei, arată un studiu de specialitate realizat în piaţa locală de coletărie şi curierat expres, dat miercuri publicităţii. Conform datelor centralizate, în topul oraşelor în care se plăteşte ...
Aproximativ 80% dintre românii care obișnuiesc să facă shopping online au achiziționat în ultimul an cel puțin un articol vestimentar, încălțăminte sau accesorii de pe Internet. Este unul dintre principalele rezultate ce reies din analiza realizată de către Fashion Days, cu ajutorul Ipsos ...
În anul 2017, statul român a alocat 0,01 bani pentru informarea și educarea unui consumator român și 32 de milioane lei pentru susținerea financiară a partidelor politice parlamentare! Conform indexului anual calculat de Comisia Europeană care înglobează indicatori relevanţi ai ...
Doar 18% din totalul utilizatorilor de internet din România au optat, în 2016, să cumpere ceva online, mult sub media Uniunii Europene (UE), de 66%, potrivit unui studiu de specialitate realizat de Perceptum. Astfel, numai 7% din cifra de afaceri a firmelor românești, cu excepția celor din ...
De Black Friday, românii au cumpărat în rate, utilizând cardul de credit, produse IT & C, mobilier, cărți, jucării, produse alimentare și cosmetice în valoare de 113,3 milioane lei. Evenimentul a generat 188.000 de tranzacții online, valoarea lor totală fiind cu 67% mai mare ...
Comenzile înregistrate în aplicațiile de mobil în perioada ianuarie-octombrie 2016 au crescut cu 39%, față de 2015, Fashion Days raportând în 2016 o rată a comenzilor prin dispozitivele mobile (smartphone şi tabletă) de 68%, potrivit unui comunicat al companiei. Comenzile plasate ...
Reducerile din Vinerea Neagră nu atrag doar hoarde de shopperi, ci și o mulțime de hackeri. Cea mai simplă strategie a lor este să te momească pe o pagină falsă, cu reduceri-monstru, unde îți fură în liniște datele conturilor bancare. De asemenea, mulți vor sta la pândă în ...
Procurorii arădeni au reținut miercuri cinci persoane bănuite de comiterea de infracțiuni informatice. Potrivit anchetatorilor, membrii grupării, patru bărbaţi şi o femeie, au intrat ilegal în posesia datelor a circa 300 de carduri şi au făcut numeroase cumpărături online. Oamenii legii spun că ...
Utilizarea internetului de către consumatorii români a atins, în prezent, o cotă de 48%, sub media de 75% a Uniunii Europene, potrivit datelor Comisiei Europene. Astfel, 17% dintre utilizatorii de internet din România fac cumpărături online (media UE este de 63%!); când vine vorba de ...