Cumpărături online de 16 milioane euro, înaintea Paştelui

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Comerţul electronic - creştere cu 42%

Cumpărături online de 16 milioane euro, înaintea Paştelui

Economie 20 Aprilie 2012 / 00:00 361 accesări

Volumul comerţului electronic cu plata online a crescut cu 42%, în primul trimestru al anului, comparativ cu intervalul similar din 2011, până la 51,9 milioane euro. Numai în perioada premergătoare sărbătorilor de Paşte, segmentul a crescut cu 38%, românii cheltuind circa 16 milioane euro. „Piaţa creşte în ritm accelerat. Pe de-o parte, Visa şi Mastercard au mai multe campanii de promovare a plăţilor online. Pe de altă parte, jucătorii noi care intră în industrie dau un impuls puternic, atrăgând cumpărători. Nu în ultimul rând, putem vorbi şi despre o evoluţie normală a pieţei, pe măsură ce nivelul încrederii consumatorilor creşte”, spune directorul general al Romcard, Marin Mitroi. Cel mai important factor rămâne însă dezvoltarea permanentă a metodelor de plată, consideră managerul PayU România, Cristian Hergheliu. „Plata online nu mai înseamnă doar card bancar, ci şi carduri cu rate sau internet banking. Cu siguranţă, 2012 va fi un an al inovaţiilor. Nu există business fără o componentă de comerţ online, nici pentru o companie mică, nici pentru una mare”, spune Hergheliu, care apreciază că importanţa vânzărilor online este tot mai mare, într-un moment în care cererea din economie este redusă.

Taguri articol


12