Cursele low-cost de la Aeroportul Aurel Vlaicu se mută pe Otopeni

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Din martie

Cursele low-cost de la Aeroportul Aurel Vlaicu se mută pe Otopeni

Justiție 14 Ianuarie 2012 / 00:00 619 accesări

Cursele aeriene low-cost se vor muta pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă - Otopeni începând din 25 martie, odată cu noul orar de vară al zborurilor, costul suplimentar pe pasager estimat fiind de 4,5 euro, a declarat, vineri, Valentin Iordache, purtător de cuvânt la Compania Aeroporturi Bucureşti. „Companiile aeriene de pe Aeroportul Aurel Vlaicu - Băneasa îşi pot transfera operaţiunile pe Aeroportul Henri Coandă începând cu data de 25 martie. Tarifele pe pasager vor creşte cu circa 4 - 4,5 euro din estimările noastre, însă serviciile pentru pasageri vor fi mult mai bune şi sperăm ca plângerile pe care le primeam legat de operarea pe Aeroportul Băneasa în ceea ce priveşte calitatea serviciilor să fie din ce în ce mai puţine”, a spus Valentin Iordache. Companiile vor achita pe Aeroportul Otopeni o taxă în valoare de circa 4,5 euro pe pasageri în plus faţă de Aeroportul Băneasa, însă condiţiile vor fi mult mai bune decât pe Băneasa, susţin reprezentanţii Companiei Aeroporturi Bucureşti. Oricum, conducerea companiei intenţionează să reducă tariful de operare cerut fiecărui pasager pe Aeroportul Otopeni, astfel încât majorarea costului biletelor să fie cât mai redusă. Odată cu transformarea Aeroportului Băneasa în aeroport de business, reprezentanţii Companiei Aeroporturi Bucureşti susţin că tarifele ar fi crescut pentru companiile aeriene peste tarifele de la Otopeni, cu 1 euro - taxa de operare percepută fiecărei companii aeriene, respectiv cu 2 euro taxa pe pasager. La ora actuală, pe Aeroportul din Băneasa operează mai multe companii low-cost, între care Blue Air, companie românească, Wizz Air, din Ungaria, German Wings, divizie a Lufthansa, şi Vueling. Terminalul C al aeroportului Băneasa a fost modernizat la sfârşitul anului 2011, urmând ca, până în 2013, să fie modernizate şi celelalte terminale astfel încât aeroportul să găzduiască doar curse business.



12