Chiar dacă a tot fost arătat cu degetul, chiar dacă s-a tot spus că şcolarii nu dau “doi bani” pe laptele şi cornul oferite în şcoli, că produsele sunt vechi, de cea mai proastă calitate, există studii care arată contrariul. Programul “Cornul şi laptele” se bucură de o percepţie majoritar pozitivă în rândul mamelor, copiilor şi cadrelor didactice, nouă din zece dorind ca acesta să continue, rezultă dintr-un studiu comandat de Asociaţia Patronală Română din Industria Laptelui (APRIL). 91% dintre cadrele didactice din învăţământul preşcolar, primar şi gimnazial au o părere bună şi foarte bună despre program, considerând că acesta a fost foarte bine implementat (93%) şi că trebuie să continue (95%), fiind dispuse să se implice activ în susţinerea lui (92%). Principalele beneficii ale programului menţionate cel mai des sunt legate de faptul că acesta asigură zilnic copiilor o masă gratuită şi reprezintă un ajutor financiar pentru părinţi. De asemenea, este apreciat faptul că, datorită programului, toţi copiii se simt egali, deoarece primesc acelaşi pachet, prin care se asigură o gustare sănătoasă şi consistentă, uşor de servit la clasă. “96% dintre copii consumă produsele lactate primite prin program, şcoala fiind principalul loc în care copiii le consumă. Copiii au declarat că le plac produsele primite prin program (81%), apreciind în primul rând faptul că produsele primite sunt săţioase şi le oferă o masă consistentă (51%), dar şi că sunt gustoase (38%) şi că se simt egali la clasă cu ceilalţi colegi (37%). 89% dintre copii îşi doresc ca programul să continue”, rezultă din studiul transmis de APRIL. În ceea ce priveşte mamele, 90% dintre cele intervievate au o părere bună şi foarte bună despre program, 93% spun că doresc continuarea acestuia, iar peste 86% dintre ele au afirmat că sunt dispuse să se implice activ pentru a-l susţine. Studiu a fost realizat la nivel naţional în perioada august - septembrie, pe un eşantion de aproximativ 1.250 de respondenţi, dintre care 600 de mame, 400 de copii din învăţământul gimnazial, primar şi secundar, precum şi 250 de profesori, învăţători şi educatori din şcoli şi grădiniţe de stat şi private, acoperind toate regiunile ţării, din mediul rural şi urban, diversele segmente de vârstă ale respondenţilor (de la 24 la 55 de ani) şi cele trei categorii de familii din punct de vedere al venitului realizat (familii cu venituri mici, medii şi mari).