Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franţa au scăzut cu 9,8% în primele patru luni ale anului, la 35.766 de unităţi, înregistrând cel mai puternic declin în rândul mărcilor cu un volum mare al vânzărilor, în timp ce piaţa a înregistrat o creştere cu 5,6%, la 648.087 de unităţi. La finalul primelor patru luni, cota de piaţă a mărcii româneşti se situa la 5,52%, în uşoară creştere de la 5,13% la 31 martie. Dintre modelele Dacia, Sandero se află pe locul 9 în clasamentul celor mai bine vândute modele de pe piaţa franceză, cu 16.056 de unităţi comercializate în primele patru luni şi o cotă de piaţă de 2,5%, urmat de Duster, pe locul 13, cu 13.254 de autoturisme noi înmatriculate şi o cotă de 2%. În top 100 se mai află Dacia Lodgy, pe poziţia 65, cu 2.450 de unităţi înmatriculate şi o cotă de 0,4%, Dacia Logan MCV II, pe 78, cu 2001 unităţi şi 0,3%, precum şi Dacia Dokker, pe 94, cu 1.510 unităţi şi 0,2%. În rândul mărcilor cu un volum mare al vânzărilor, cele mai importante scăderi au fost consemnate de Dacia, DS, marcă a grupului francez PSA Peugeot Citroen, cu 13,4%, şi Skoda, cu 2,2%. Pe de altă parte, înmatriculările grupului Renault, care deţine şi Dacia, au crescut cu 3% în primele patru luni, la 165.068 de autoturisme, iar cota de piaţă a atins 25,47%, faţă de 26,12% în urmă cu un an. Franţa este cea mai mare piaţă a Dacia și locul în care ajunge cea mai mare parte din producția uzinei de la Mioveni (România).